MHC Best APK voor Android

• APK status

Softonic-recensie

MHC Best: Jouw Persoonlijke Veld Assistent

MHC Best is een gratis Android app ontworpen voor sportliefhebbers, met name voor hockey spelers. Ontwikkeld door LISA Ledeninformatiesystemen B.V., biedt deze app u de laatste updates over uw club, inclusief nieuws, wedstrijddetails, trainingschema's en scheidsrechters.

De app wordt geleverd met een slimme persoonlijke tijdlijn, die de voortgang van uw team en komende evenementen bijhoudt. U kunt taken toewijzen aan teamleden via wedstrijddetails, waardoor teamondersteuning toegankelijker wordt. De app heeft ook een gastmodus voor niet-leden om de voortgang van het team bij te houden.

MHC Best biedt kalendersynchronisatie, waarmee u het schema van het team kunt bijhouden met uw persoonlijke kalender. U kunt ook pushmeldingen ontvangen voor clubnieuws. Daarnaast heeft de app een functie voor het bijhouden van teamuitgaven.

Over het algemeen is MHC Best een uitstekende app voor hockey spelers die op de hoogte willen blijven van de voortgang van hun club. Het is gemakkelijk te gebruiken en biedt alle benodigde informatie op één plek.

Programma is beschikbaar in andere talen

MHC Best APK voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 4.9.3

(0)
  • APK status

Beoordelingen about MHC Best

Heeft u geprobeerd MHC Best? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.